Firemné prostredie a podnikanie si vyžaduje PR komunikáciu – marketing so svojimi potenciálnymi a dlhodobými zákazníkmi. Tento spôsob kontaktu zabezpečujú sociálne siete Facebook, Twitter, Linkedin a ďalšie.
Využívajú sa interaktívne formy reklamy prostredníctvom PPC kampaní v obsahovej a vyhľadávacej časti spoločnosti Google, publikovanie PR článkov a textov na blogoch a na web stránkach a v prostredí v printových médií.
Admin stránky a skupiny na Facebook, Linkedin a Twitter
Oslovenie klientely prostredníctvom sociálnych sietí Facebook, Linkedin a Twitter, v internetovom prostredí, sa čoraz viac stáva efektívnym a cieleným riešením so zacielením na širokú škálu publika. Na tento účel je potrebné vytvoriť stránku alebo skupinu na sociálnych sieťach a zároveň so zákazníkmi pravidelne a nepretržite komunikovať.
Publikovanie PR článkov a PPC kampane
Jednou z foriem oslovenia potenciálnych zákazníkov je písanie PR článkov a textov a ich následné publikovanie na vhodných a relevantných web stránkach a v printových médiách.
Priame oslovenie klientely prostredníctvom PPC kampaní Google Ads, eTarget je jednou časťou širokého spektra možností komunikácie, marketingu a public relations na internete a v médiách.