GDPR – trest Boží, alebo príležitosť k rastu?

GDPR je strašiakom v posledných dňoch ako čert, preto som si rešeršol, ako postupovať a toto sú moje zistenia. Google bude musieť začať Európu posudzovať inak, ako celý svet. Bude tu množstvo textu, ktorý sa bude podobať a algoritmus originality dostane – po papulke.

Ďalší problém, ktorý nastane po zavedení GDPR 25.05.2018, sú povinné vyskakovacie okná s oznámením, to Google odmeňuje penalizáciou, ale teraz ich bude musieť akceptovať, navyše, zníži sa miera odchodov. Samozrejme cookies zabezpečia, aby to nebolo otravné a tie nech si používatelia nastavia v prehliadačoch.

Ďalšia vec je, či je povinné vypísať a dať nastavenia všetkých cookies na nete. GDPR JE PRE PRÁVNIKOV!

Grafický dizajn stránok dostane po hube, lebo na mobile sa objaví oznámenie na celú stránku.

Na druhej strane, GDPR prinesie nové možnosti ako napredovať, len treba dbať na dôležité veci a sústrediť sa na minimalistický dátový režim. Ale o tom už nabudúce…

Návrat hore